Dinsdag 23 juni waren een aantal bestuursleden van de Eindhovense Sportraad aanwezig bij de informele kennismaking met raads- en commissieleden en de verschillende (in)formele adviesorganen van de gemeente Eindhoven.
Door het warme weer was de opkomst niet overweldigend, maar we hebben toch waardevolle gesprekken gevoerd met vertegenwoordigers van D66, VVD, PRO en EVE. Daarnaast bleek de ESR-waterfles een populaire attentie!
Tijdens de bijeenkomst hebben we toegelicht waar de Eindhovense Sportraad voor staat en aandacht gevraagd voor onze eerdere brieven aan de gemeenteraad, het college en de politieke partijen. Ook hebben we benadrukt dat wij graag structureel contact onderhouden met alle politieke partijen om samen te werken aan een sterk sport- en beweegbeleid in Eindhoven.
Een waardevolle avond met goede gesprekken en nieuwe contacten. Goed dat we erbij waren.